De gezondheidszorg in Nederland is een van de beste in de wereld. Het Zorginstituut werkt er namens de overheid aan dat iedereen in Nederland toegang heeft tot goede zorg. Daarom is het belangrijk dat uit het basispakket van de zorgverzekering alleen behandelingen worden vergoed, waarvan vaststaat dat deze écht werken en passen bij wat de patiënt nodig heeft. Hierin staan we voor een grote maatschappelijke opgave. Want als we willen dat de zorg ook in de toekomst voor iedereen toegankelijk blijft, moet er nu iets veranderen. Kom bij ons werken en lever jouw bijdrage aan deze uitdaging.
Ga de uitdaging aan
De toegankelijkheid van de zorg staat onder druk. De vraag naar zorg stijgt sneller dan het aanbod. We worden ouder, er komen steeds meer dure medicijnen en ook de kosten voor langdurige zorg stijgen. Dit vraagt om scherpe keuzes. Passende zorg is een manier van samenwerken om ervoor te zorgen dat iedereen ook in de toekomst toegang houdt tot goede verzekerde zorg. Dat doen we samen met alle partijen om ons heen. Denk aan zorgaanbieders, zorgverzekeraars, universiteiten en patiëntenverenigingen.
Wij zoeken regelmatig bevlogen mensen die een bijdrage aan ons werk willen leveren. Denk bij ons werk aan het beoordelen van geneesmiddelen op vergoeding uit het basispakket. Of onderzoeken wat zorgpartijen, patiëntengroepen en verzekeraars onder kwalitatief goede zorg verstaan en hoe we dat kunnen monitoren. Hoe we zorgdata kunnen verwerken en ontsluiten voor andere partijen. Maar ook hoe we administratieve lasten voor zorgverleners kunnen verminderen, door onder andere de informatie-uitwisseling tussen zorgpartijen te verbeteren.
Hiervoor zoeken we mensen die oplossingsgericht zijn en sterk zijn in netwerken en mensen met elkaar in verbinding brengen. Ben je nieuwsgierig en kijk je met een open blik naar je werk? Dan pas je goed bij ons! Wij hebben regelmatig vacatures. Houd deze pagina dus in de gaten.
Openstaande vacatures
Op dit moment hebben we de volgende vacatures.
Als adviseur Personeel en Organisatie (P&O) bij het Zorginstituut ben jij de drijvende kracht achter de in-, door-, en uitstroom van medewerkers. Hierbij voorzie je het management en de medewerkers van jouw account van doortastend advies. Van het klaarstomen van vacatures tot het voeren van arbeidsvoorwaardengesprekken. Ook begeleid je het management in diverse vraagstukken over thema’s als: ziekteverzuim, mederwerkersprestaties, managementinformatie en leren en ontwikkelen. Samen met je collega's van P&O pak je verschillende P&O-projecten op. Ook heb je een betrokken rol bij het proces van werven en selectie, waarbij je de corporate recruiter ondersteunt namens de andere P&O-adviseurs.
Wij bieden jou
Een maatschappelijk waardevolle functie voor 32 uur per week met een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar. Als het je bevalt bij het Zorginstituut en je naar tevredenheid functioneert, dan kan je arbeidsovereenkomst met een jaar worden verlengd.
Een salaris tussen € 3.608,64 en € 5.503,57 bruto per maand (schaal 11 CAO Rijk) bij een fulltime dienstverband, afhankelijk van werkervaring en opleiding. Er komt een salarisverhoging bij per 1 januari 2024 (1,5%).
Een Individueel Keuzebudget (IKB) van 16,37% van je salaris, dat het vakantiegeld en de eindejaarsuitkering bevat. Het IKB kun je naar eigen wens laten uitbetalen, omzetten in verlofuren of besteden aan een fiscaal-vriendelijk doel, zoals een fiets voor woon-werkverkeer, bedrijfsfitness of een werk gerelateerde opleiding.
Flexibele werktijden voor een goede werk-privé balans, 28 vakantiedagen, aantrekkelijke verlofregelingen en een ABP-pensioenvoorziening.
Aantrekkelijke overige arbeidsvoorwaarden.
Wij zoeken jou
Je hebt academisch werk- en denkniveau en hebt bij voorkeur een opleiding afgerond in de richting van P&O.
Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring als P&O-adviseur, bij voorkeur binnen de overheid.
Je hebt kennis van en ervaring met werving en selectie.
Je hebt een evenwichtige persoonlijkheid: je kan omgaan met lastige situaties.
Je zoekt de samenwerking op en beschikt over prima communicatieve vaardigheden.
Je bent partner voor de business en je wilt echt meerwaarde aan je interne klanten leveren.
Je toont eigenaarschap: je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van het werk, van begin tot eind.
Als (junior) financieel analist werk je aan het opstellen van kwartaal- en jaarrapportages over zorglasten. Je analyseert aangeleverde (declaratie)data en signaleert en verklaart afwijkingen en ontwikkelingen. Dit doe je onder andere via het verder uitwerken van dashboards voor externe partijen en voor de interne afdeling Zorg. Je schrijft mee aan de nieuwsberichten waarin wij het brede publiek informeren over de kostenontwikkelingen in de Zorgverzekeringswet (Zvw) en de Wet langdurige zorg (Wlz), voor publicatie op onze website www.zorgcijfersdatabank.nl. Verder vertaal je beleidswijzigingen en nieuwe informatiebehoeften naar de praktijk van je werk. Hierbij werk je nauw samen met collega’s binnen én buiten het cluster en onderhoud je contact met partijen die de informatie aanleveren en afnemen.
Wij bieden jou
Een maatschappelijk waardevolle functie voor 36 uur per week met een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar. Als het je bevalt bij het Zorginstituut en je naar tevredenheid functioneert, dan krijg je daarna een vast dienstverband.
Een salaris tussen € 3.045,91 en € 4.848,81 bruto per maand (schaal 10 CAO Rijk) bij een fulltime dienstverband, afhankelijk van werkervaring en opleiding. Er komt een salarisverhoging bij per 1 januari 2024 (1,5%).
Een Individueel Keuzebudget (IKB) van 16,37% van je salaris, dat het vakantiegeld en de eindejaarsuitkering bevat. Het IKB kun je naar eigen wens laten uitbetalen, omzetten in verlofuren of besteden aan een fiscaal-vriendelijk doel, zoals een fiets voor woon-werkverkeer, bedrijfsfitness of een werkgerelateerde opleiding.
Flexibele werktijden voor een goede werk-privé balans, 28 vakantiedagen, aantrekkelijke verlofregelingen en een ABP-pensioenvoorziening.
Aantrekkelijke overige arbeidsvoorwaarden.
Wij zoeken jou
Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding in een financieel-bedrijfskundige, economische of andere richting met een analytische of statistische component.
Je bent analytisch sterk: je kan een logische structuur aanbrengen in een veelheid van informatie.
Je kunt goed samenwerken in een team om samen tot een goed resultaat te komen.
Je toont eigenaarschap: je verdiept je graag in vragen en de achtergronden ervan.
Je bent resultaatgericht: je geeft het behalen van resultaten een hoge prioriteit.
Je hebt affiniteit met het maken van kwantitatieve en kwalitatieve rapportages voor interne én externe gebruikers.
Als bestuurssecretaresse bij het Zorginstituut start je je dag met een overleg met de bestuurder over de agenda van die week. Hoe ziet de week eruit en wat heeft prioriteit? Jij weet wat er speelt en legt belangrijke zaken vast. Vervolgens heb je contact met het secretariaat van Zorgverzekeraars Nederland (ZN) of het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) om een bestuurlijk overleg te plannen. Daarna ga je samen met een collega aan de slag met de voorbereiding van de besluitvorming van de Raad van Bestuur (RvB) en verwerk je alle uitnodigingen, brieven en ontvangen stukken. Tussendoor ontvang je telefoontjes met verzoeken voor afspraken en vragen. Je werkt afwisselend op kantoor en thuis. Op de maandag lunch je samen met je collega’s en praten we bij over alles wat er speelt binnen het team.
Wij bieden jou
Een maatschappelijk waardevolle functie voor 36 uur per week met een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar. Als het je bevalt bij het Zorginstituut en je naar tevredenheid functioneert, dan krijg je daarna een vast dienstverband.
Een salaris tussen € 2.693,69 en € 3.477,56 bruto per maand (schaal 7 CAO Rijk) bij een fulltime dienstverband, afhankelijk van werkervaring en opleiding. Er komt een salarisverhoging bij per 1 januari 2024 (1,5%).
Een Individueel Keuzebudget (IKB) van 16,37% van je salaris, dat het vakantiegeld en de eindejaarsuitkering bevat. Het IKB kun je naar eigen wens laten uitbetalen, omzetten in verlofuren of besteden aan een fiscaal-vriendelijk doel, zoals een fiets voor woon-werkverkeer, bedrijfsfitness of een werkgerelateerde opleiding.
Flexibele werktijden voor een goede werk-privé balans, 28 vakantiedagen, aantrekkelijke verlofregelingen en een ABP-pensioenvoorziening.
Aantrekkelijke overige arbeidsvoorwaarden.
Wij zoeken jou
Je hebt minimaal een afgeronde mbo-opleiding, zoals officemanagement.
Je hebt minimaal 5 jaar ervaring binnen het complexe stakeholdersveld op bestuurlijk en politiek niveau.
Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met administratief en secretarieel werk op bestuursniveau.
Je toont eigenaarschap: je neemt verantwoordelijkheid voor de uitvoering van het werk, van begin tot eind.
Je kunt plannen en organiseren: je zorgt ervoor dat de benodigde mensen en middelen op het juiste moment beschikbaar zijn.
Je werkt accuraat: je houdt overzicht en werkt precies en zorgvuldig in agendabeheer en dossiervorming.
Je werkt mensgericht: je zoekt samen met de bestuurder naar de best passende oplossing en reageert snel en correct in contact, intern én extern.
Als adviseur informatiebeheer zet jij jouw expertise in om de informatie binnen het Zorginstituut betrouwbaar, duurzaam en toegankelijk te houden. Jij neemt de leiding in het organiseren, transformeren en moderniseren van onze digitale informatie. Je adviseert, coacht en ondersteunt medewerkers over de borging van informatie en bent projectleider bij omvangrijke en complexe projecten. Je implementeert beleid aan de hand van door jou opgestelde implementatieplannen en je implementeert nieuwe processen en controleert en borgt hierbij de kwaliteit van de informatiehuishouding. Ook heb je een actieve rol bij belangrijke initiatieven zoals het programma Informatie op Orde en de Wet open overheid (Woo). Bij deze prajecten help je onder andere met het maken van beleid voor voor het archiveren van chatberichten en sociale media berichten en het maken van afspraken met het Nationaal Archief over gegevensoverdracht.
Wij bieden jou
Een maatschappelijk waardevolle functie voor 32-36 uur per week met een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar. Als het je bevalt bij het Zorginstituut en je naar tevredenheid functioneert, dan krijg je daarna een vast dienstverband.
Een salaris tussen € 3.045,91en € 4.848,81bruto per maand (schaal 10 CAO Rijk) bij een fulltime dienstverband, afhankelijk van werkervaring en opleiding. Er komt een salarisverhoging bij per 1 januari 2024 (1,5%).
Een Individueel Keuzebudget (IKB) van 16,37% van je salaris, dat het vakantiegeld en de eindejaarsuitkering bevat. Het IKB kun je naar eigen wens laten uitbetalen, omzetten in verlofuren of besteden aan een fiscaal-vriendelijk doel, zoals een fiets voor woon-werkverkeer, bedrijfsfitness of een werk gerelateerde opleiding.
Flexibele werktijden voor een goede werk-privé balans, 28 vakantiedagen, aantrekkelijke verlofregelingen en een ABP-pensioenvoorziening.
Aantrekkelijke overige arbeidsvoorwaarden.
Wij zoeken jou
Je hebt een hbo-werk- en denkniveau. Je hebt bij voorkeur een achtergrond in bedrijfsvoering of informatievoorziening.
Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een adviesrol met digitaal informatiebeheer en je hebt kennis van relevante wet- en regelgeving, onder andere van Archiefwet en Wet open overheid (Woo).
Je bent klantgericht: je voorziet in de wensen van de klant en geeft advies. Samen zoek je naar de best passende oplossingen.
Je toont initiatief en gaat door tot het gewenste resultaat is bereikt.
Je zoekt de samenwerking op.
Je bent analytisch: je legt gemakkelijk verbanden tussen processen en informatieobjecten.
Als adviseur risicoverevening werk je samen met je collega’s aan het op tijd en juist vaststellen van de risicovereveningsbijdragen, subsidieregelingen en beheerskosten van de Wet langdurige zorg (Wlz). Je zorgt ervoor dat de benodigde declaratiegegevens voor het team beschikbaar zijn. Ook zorg je ervoor dat onderzoeksbureaus aan de slag kunnen met data van het Zorginstituut voor de onderzoeken die zij doen. Je controleert en verstuurt beschikkingen en beleidsregels. Je toetst of alle bewerkingsstappen voor beschikkingen adequaat zijn verlopen en of de juiste kwaliteitscontroles zijn uitgevoerd. Daarnaast ondersteun je de adviseurs bij hun werkzaamheden, verricht kwaliteitscontroles en optimaliseert processen. Samen met je collega-adviesmedewerkers maak je alle processen en beschikkingen van het team Risicoverevening, Beheerskosten en Subsidies (RB&S) zoveel mogelijk aan elkaar gelijk.
Wij bieden jou
Een functie voor 24-36 uur per week met een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar. Als het je bevalt bij het Zorginstituut en je naar tevredenheid functioneert, dan krijg je daarna een vast dienstverband.
Een salaris tussen € 3.119,04 en € 4.374,95 bruto per maand (schaal 9 CAO Rijk) bij een fulltime dienstverband, afhankelijk van werkervaring en opleiding. Er komt per 1 januari 2024 een salarisverhoging bij van 1,5%.
Een Individueel Keuzebudget (IKB) van 16,37% van je salaris, dat het vakantiegeld en de eindejaarsuitkering bevat. Het IKB kun je naar eigen wens laten uitbetalen, omzetten in verlofuren of besteden aan een fiscaal-vriendelijk doel, zoals een fiets voor woon-werkverkeer, bedrijfsfitness of een werkgerelateerde opleiding.
Flexibele werktijden voor een goede werk-privé balans, 28 vakantiedagen, aantrekkelijke verlofregelingen en een ABP-pensioenvoorziening.
Aantrekkelijke overige arbeidsvoorwaarden.
Wij zoeken jou
Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding in de richting van bedrijfseconomie of een vergelijkbare studie.
Je bent een goede planner: je stemt de planning zo nodig af op lopende processen en ontwikkelingen.
Je werkt nauwkeurig en zorgvuldig.
Je communiceert proactief op een prettige en effectieve manier.
Je neemt verantwoordelijkheid voor de uitvoering van het werk, van begin tot eind.
Je werkt graag met collega’s samen.
Je beheerst de Nederlandse taal goed, zowel mondeling als schriftelijk.
Als senior medewerker personeelsadministratie zorg jij samen met 4 collega’s voor een betrouwbare personeelsadministratie. Je maakt arbeidsovereenkomsten voor nieuwe collega’s, stelt contracten op voor externe medewerkers, verwerkt mutaties in het HR-systeem en zorgt voor de afwikkeling als een medewerker uit dienst gaat. Daarnaast ondersteun je bij het werving en selectieproces, bij ziekteverzuim en je doet de invoer en controle voor de salarisverwerking. Je werkzaamheden voer je zelfstandig uit; je weet wat er moet gebeuren en zorgt dat het op tijd en goed geregeld is. Met jouw kennis van ouderschapsverlof, salaris, P&O-processen en wetgeving ben je een vraagbaak voor de organisatie. Ook ben je aanspreekpunt voor operationele vragen van je collega’s binnen team Personeelsadministratie.
Wij bieden jou
Een maatschappelijk waardevolle functie voor 32-36 uur per week met een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar. Als het je bevalt bij het Zorginstituut en je naar tevredenheid functioneert, dan krijg je daarna een vast dienstverband.
Een salaris tussen € 2.902,24 en € 3.896,- bruto per maand (schaal 8 CAO Rijk) bij een fulltime dienstverband, afhankelijk van werkervaring en opleiding. Er komt een salarisverhoging bij per 1 januari 2024 (1,5%).
Een Individueel Keuzebudget (IKB) van 16,37% van je salaris, dat het vakantiegeld en de eindejaarsuitkering bevat. Het IKB kun je naar eigen wens laten uitbetalen, omzetten in verlofuren of besteden aan een fiscaal-vriendelijk doel, zoals een fiets voor woon-werkverkeer, bedrijfsfitness of een werkgerelateerde opleiding.
Flexibele werktijden voor een goede werk-privé balans, 28 vakantiedagen, aantrekkelijke verlofregelingen en een ABP-pensioenvoorziening.
Aantrekkelijke overige arbeidsvoorwaarden.
Wij zoeken jou
Je werkt en denkt op het niveau van mbo+ of hbo.
Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring met personeelsadministratie.
Je werkt accuraat en je kunt ook uitstekend omgaan met cijfers.
Je beschikt over prima communicatieve vaardigheden en je wilt echt meerwaarde aan je interne klanten leveren.
Je werkt graag samen met een team, maar je kunt ook zelfstandig meters maken.
Je bent in staat werkzaamheden te coördineren en processen te verbeteren en daarbij je collega’s te motiveren.
Je bent positief, geduldig en evenwichtig. Als je kennis hebt van CAO Rijk is dat een pre.
Werken bij het Zorginstituut betekent op beleidsniveau bijdragen aan het goed en toegankelijk houden van de zorg. We werken in een politiek-bestuurlijke omgeving aan complexe vraagstukken waar veel stakeholders bij betrokken zijn. Door onze taak als beheerder van het basispakket van de zorgverzekering hebben wij een unieke positie in de zorg. We staan midden in de maatschappij en we zijn continu in ontwikkeling. Dat maakt werken bij ons uitdagend en interessant. Bij ons werken ongeveer 480 mensen. Onze medewerkers zijn deskundig, gedreven, betrokken en er is een open sfeer waar collega’s elkaar graag willen helpen.
Wij werken er namens de overheid aan dat iedereen in Nederland toegang heeft tot goede zorg. Dat is belangrijk. Niet alleen voor nu, maar ook voor de toekomst, zodat onze kinderen en kleinkinderen kunnen blijven rekenen op goede zorg. – Willemijn, Programmamanager Zorginstituut Nederland
In onze organisatie krijg je veel eigen verantwoordelijkheid. Met ontwikkeltrajecten, opleidingen en cursussen en toegang tot een loopbaanadviseur kun jij je carrière bij ons op jouw manier vormgeven. Maandelijks organiseren we bijeenkomsten waarin je ook buiten je eigen werkgebied kan leren. Daarnaast zijn er regelmatig informele borrels en activiteiten.
Bekijk de video om een indruk te krijgen van onze organisatie.
Goedemorgen! Hoi, ik ben Jaimy en ik werk bij Zorginstituut Nederland. Bij ons werken we er namens de overheid aan dat iedereen in Nederland toegang heeft tot goede zorg. Maar als we willen dat goede zorg voor iedereen toegankelijk blijft, moet er nu iets veranderen...
Kom bij ons werken! En werk mee aan de toekomst van goede zorg. Bij ons heb je veel vrijheid in waar, wanneer en hoe je jouw werkdag invult. Zo werk ik bijvoorbeeld 2 dagen vanuit ons kantoor hier in Diemen. En de rest vanuit huis, of een andere locatie. Ons kantoor is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Zo ligt het pal naast station Diemen-Zuid. Het is maar een minuut lopen!
In ons kantoor zijn er volop mogelijkheden om in contact met anderen....of stil te kunnen werken. Ook hebben we een mooi restaurant waar je lekker en gezond kunt lunchen. Eet smakelijk!
Samenwerken is heel belangrijk in ons werk. Met collega's en zorgorganisaties is er veel contact. Iedereen is bereid om elkaar te helpen. We vinden het ook belangrijk om elkaar regelmatig fysiek te ontmoeten. Waarbij je brainstormt over projecten, elkaar inspireert of gewoon even bijkletst.
We werken hard, maar natuurlijk maken we ook tijd voor gezelligheid en ontspanning.
Zo. Ik hoop dat jullie een goede indruk hebben gekregen van het reilen en zeilen hier bij het Zorginstituut.
Wil je meer weten over het werken hier bij het Zorginstituut? Kijk dan op onze website.
Overige arbeidsvoorwaarden
Voor onze medewerkers geldt de CAO Rijk. Naast een goed salaris ontvang je van ons:
een individueel keuzebudget (IKB) van 16,37% van je salaris*;
reiskostenvergoeding;
thuiswerkvergoeding;
een budget om je thuiswerkplek optimaal in te richten;
opleidingsmogelijkheden en studiekostenvergoedingen;
ABP-pensioenvoorziening;
28 vakantiedagen en de mogelijkheid om verlofuren bij te kopen;
aantrekkelijke verlofregelingen;
de mogelijkheid om compensatie-uren op te bouwen, hiermee kun je de uren die je wekelijks meer maakt flexibel inzetten als verlofuren op een ander moment;
laptop en telefoon;
hybride werken waarbij ons werk leidend is, hierover ga je in gesprek met jouw team;
toegang tot een breed aanbod van online trainingen en een loopbaanadviseur voor je persoonlijke en professionele ontwikkeling.
*Dit kun je inzetten zoals jij dat wilt. Je kunt je IKB laten uitbetalen, omzetten in verlofuren of besteden aan een fiscaalvriendelijk doel, zoals een fiets, bedrijfsfitness of werkgerelateerde opleiding.
Wie zijn wij
Het Zorginstituut heeft een wettelijk opgedragen takenpakket en valt als zelfstandig bestuursorgaan onder de verantwoordelijkheid van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Onze kerntaak is ervoor te zorgen dat iedereen in Nederland nu en in de toekomst toegang houdt tot goede verzekerde zorg. Daarom is het belangrijk dat uit de basisverzekering alleen behandelingen worden vergoed, waarvan vaststaat dat deze écht werken en passen bij wat de patiënt nodig heeft. We werken veel samen met andere partijen zoals de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa), de Inspectie voor Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ), het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS), autoriteiten in binnen- en buitenland, beroepsgroepen, patiënten- en consumentenorganisaties, onderzoekscentra en ziekenhuizen.
Het Zorginstituut staat voor verbinden, inspireren en richting geven. Wij werken aan een organisatiecultuur waarin diversiteit, inclusiviteit en gelijkwaardigheid centraal staat. Wij geloven dat talent zich veilig kan ontwikkelen door ruimte te bieden aan de verschillen van mensen. Wij werken continu aan een omgeving waarin iedereen zichzelf mag en kan zijn. Het is belangrijk dat verschillende perspectieven, achtergronden, oriëntaties en kennis samenkomen. Als de verschillende manieren waarop mensen naar iets kijken worden samengebracht, zien wij mooie dingen ontstaan. Zoals meer creativiteit en innovatie, betere resultaten en breder draagvlak voor onze belangrijke maatschappelijke taak.
We willen dat dit onderwerp leeft in onze organisatie. Daarom delen we regelmatig DIG-tips op ons intranet, hebben we toegang tot lezingen van de Diversity Academy vanuit het ministerie en bieden we trainingen aan om te selecteren zonder vooroordelen. Op en rond Diversity Day organiseren we activiteiten. Daarnaast maken we werk van onze inspanningsverplichting om medewerkers met een arbeidsbijzonderheid aan te nemen. En we zijn ons ervan bewust dat we nog meer kunnen doen op het gebied van DIG. Hiervoor zijn reflectie, integriteit en concrete acties nodig. Kom je bij ons werken en heb je een idee voor DIG? Dan vind je al snel aanmoediging om het te gaan doen!
Een baan waar ik inhoudelijk uitgedaagd kan worden, maar ook maatschappelijk iets kan bijdragen. Die combinatie vind ik bij het Zorginstituut. – Ly, adviseur
Stage lopen bij het Zorginstituut
Het Zorginstituut biedt af en toe stageplekken aan voor mbo-, hbo- of wo-studenten. Een stage bij het Zorginstituut kan bij verschillende organisatieonderdelen als zorg, financiën, rechten, onderzoek, ict of communicatie. Een stage kan bijvoorbeeld gaan over de ‘duurzaamheid van radiotherapie’ tot het onderzoeken van ‘arbeidsaantrekkelijkheid voor jonge werknemers’.
Het Zorginstituut heeft vooralsnog geen standaard stage-aanbod beschikbaar. Heb je interesse in een stage bij het Zorginstituut, stuur dan een e-mail naar PostbusP&O@zinl.nl. Geef een korte toelichting op je opleiding, wat voor stage je zoekt en welke opdracht je wilt uitvoeren.