Bent u niet tevreden over de manier waarop het Zorginstituut uw vraag of probleem heeft behandeld? Dan kunt u daarover een klacht bij ons indienen.
Waarover kunt u een klacht indienen?
Een klacht kan gaan over de werkwijze of handelwijze van het Zorginstituut, maar ook over een gedraging van een medewerker. U kunt bijvoorbeeld een klacht indienen als:
- een medewerker u niet correct heeft behandeld
- u te lang hebt moeten wachten op een reactie van ons.
Hoe dient u een klacht in?
U kunt een klacht schriftelijk of mondeling bij ons indienen.
Als u uw klacht schriftelijk indient, vermeld in uw brief dan in ieder geval:
- een duidelijke omschrijving van uw klacht
- uw naam, adres en telefoonnummer
- de datum waarop u de brief verstuurt.
Stuur uw brief mét handtekening naar:
Zorginstituut Nederland
Team Juridische Zaken
T.a.v. Coördinator klachtbehandeling
Postbus 320
1110 AH Diemen
U kunt ook een e-mail sturen naar postbusjz@zinl.nl.